رئیس دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز: بیمارستان های خوزستان آماده مواجهه با تنش های برقی و سرمایشی باشند

آنی غذا: خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم آمادگی بیمارستان ها در برخورد با تنش های برقی و سرمایشی تاکید نمود.

دکتر محمد حسین سرمست در نشست بررسی آخرین وضعیت سیستم برق و شرایط سرمایشی مراکز درمانی اظهار داشت: باتوجه به صدور اعلامیه وضعیت قرمز گرمایی و در پی آن افزایش مصرف برق، کلیه مدیران ستادی مرتبط، روسا و مدیران بیمارستان ها آمادگی لازم را جهت مواجهه با تنش های برقی و سرمایشی در بیمارستان ها داشته باشند.

به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: باتوجه به افزایش دما و افزایش مصرف برق در استان خوزستان، احتمال قطعی برق در بیمارستان ها وجود دارد.

وی بیان کرد: مدیران ستادی مرتبط، رؤسا و مدیران بیمارستان ها نسبت به بازبینی و بروزرسانی طرح های پدافند غیرعامل و ژنراتورهای برق اضطراری، بازرسی و رفع نقصها سیستم های برق رسانی بیمارستان ها، آماده سازی و استقرار دیزل ژنراتورها در بیمارستان ها، کاهش مصرف برق غیرضروری در بیمارستان ها و اطلاع رسانی به کلیه کارکنان بیمارستان ها درباب اقدامات لازم در زمان قطعی برق اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: سلامت و جان بیماران اولویت اصلی ما است و باید با تمام توان برای حفظ سلامتی آنها تلاش نماییم.

منبع: