وزیر اسبق بهداشت: مجلس افتخار رای اعتماد به ظفرقندی را از خود سلب نکند

به گزارش آنی غذا، دکتر سید حسن هاشمی ـ وزیر اسبق بهداشت اظهار داشت: امیدوار هستم نمایندگان مجلس هنگام رای اعتماد به وزرا، دولت دکتر پزشکیان را از امتیاز حضور دکتر ظفرقندی محروم نکرده و در عین حال افتخار رای اعتماد به چنین فرزندی از میهن را از مجلس شورای اسلامی سلب نکنند.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی ـ وزیر اسبق بهداشت با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود، ضمن اعلام پشتیبانی از وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: دکتر ظفرقندی علاوه بر دانش بالا و نیم قرن تجربه معلمی، یکی از شریف ترین، پاکترین و دلسوزترین اعضاء جامعه پزشکی است.
هاشمی افزود: ایشان در کنار صلاحیت های عمومی و تخصصی که دارد از حمایت همه جریان های سیاسی و غیرسیاسی داخل جامعه پزشکی و پیراپزشکی نیز برخوردارست که واجد ارزش بسیار است.

هاشمی اضافه کرد: امروز اگر بخواهیم یک الگوی خوب برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در عرصه خودمان معرفی نماییم به طور قطع آقای دکتر ظفرقندی در صدر فهرست قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کسی که داوطلب این مسئولیت است شک نکنید از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن باور و اعتقاد دارد. دکتر ظفرقندی برای یک زندگی عافیت طلبانه و راحت و در عین حال با سرمایه اجتماعی بالا هیچ چیزی کم ندارد، بدین سبب مطمئما برای خدمت، فداکاری، ارتقای سلامت مردم و تقویت شعارهای انقلاب اسلامی به میدان آمده است.

هاشمی با تأکید بر این که جسارت دکتر ظفرقندی را از صمیم قلب تحسین می کنم، اضافه کرد: با توجه به این که رییس جمهور در این دوره پزشک و جراح است، انتظارات از حوزه سلامت قابل توجه خواهد بود. از طرفی دکتر پزشکیان در عرصه سلامت دارای دیدگاه ها و نگاه های خاصی است که تامین آنها کار راحتی نیست. ضمن این که هماهنگی با بخش های مختلف علمی، بهداشتی، درمانی و خدماتی نیز کار ساده ای نخواهد بود.

وزیر اسبق بهداشت به دو نکته مهم درباره ی رای اعتماد به دکتر ظفرقندی اشاره نمود و اظهار داشت: دکتر ظفرقندی و دکتر پزشکیان همزمان رییس دانشگاه بوده اند؛ به این علت ارتباط بسیار قوی و صمیمانه ای دارند که این ارتباط می تواند تاثیر به سزایی در تحقق خواسته های شما نمایندگان و موکلانتان داشته باشند.

هاشمی اشاره کرد: نفرات پس از دکتر ظفرقندی آنطور که من اطلاع دارم فاصله بسیار زیادی با ایشان دارند و اینطور نیست که اگر به دکتر ظفرقندی رای ندادید فکر کنید نفر بعد شایسته تر از ایشان خواهد بود.

وزیر اسبق بهداشت اظهار داشت: امیدوار هستم شما نمایندگان مجلس، دولت آقای پزشکیان و سلامت عمومی را از امتیاز حضور دکتر ظفرقندی محروم نکرده و در عین حال افتخار رای اعتماد به چنین فرزندی از میهن را از مجلس شورای اسلامی سلب نکنید.

منبع: